søndag 20. februar 2011

Lite tid til overs..

Hei alle sammen, lenge siden sist. Ser at jeg skulle hatt et par timer ekstra i døgnet for å få tid til bloggingen om dagen, med 100% jobb og 50% studier er det ikke mye fritid igjen. Etter at barna er lagt må jeg som regel lese pensum...dermed blir det rolig her inne. Håper på mer tid og inspirasjon etter hvert.

Gleder meg til vår og sene sommerkvelder...med dette bildet fra www.ikea.se/livethemma ble jeg enda mer klar for late sommerdager!

Håper dere har det bra!

3 kommentarer:

  1. hei
    kjekt å høre nytt fra deg!
    hadde det som deg i fjor - utrolig godt å være ferdig! det er vel bare å krumme nakken ja. Der er en tid for alt. og blogging står vel kanskje ikke høyest akkurat nå.

    lykke til med ditt
    hilsen Åpent hus

    SvarSlett
  2. gøy at du vil være med på blogtreff!
    klart du er kvalifisert!
    lykke til med studiene, vi er 2, bare at jeg sliter litt med disiplinen...
    klem m

    SvarSlett
  3. liker veldig godt denne stolen - takk for tipset! Ellers så må jeg få si fordi du har en så flott blogg: Jeg har gitt deg en award på bloggen min.

    Ha en flott søndag!

    SvarSlett