lørdag 19. mars 2011

Skal flytte til hjembyen...nytt hjem = G Ø Y




Her er noen smakebiter på det som skal bli mitt nye hjem... Jeg er veldig betatt av huset, selv om det er en litt "ny stil" for meg. Elsker det unike og personlige med dette huset!
Takk for alle kommentarer på kjøkkeninnlegget mitt nedenfor, snart kommer huset mitt på finn.no og da kan jeg dele masse bilder med dere.
(Kubildet av fotograf Ingeborg Skrudland, under blir vanskelig å få til å passe i det nye huset og er derfor til salgs... ta kontakt dersom du er interessert og skriv gjerne en kommentar dersom du har sendt meg mail :))

24 kommentarer:

  1. FOR ETT HUS! heldigris!

    legger meg til jeg og titter innom snart igjen for MÅ følge med hvordan det huset blir! hadde ikke fått sove om natten jeg da tror jeg!

    velkommen på besøk hos meg også!

    klem klem

    SvarSlett
  2. Wow, for et hus! Gleder meg til å se hvordan det blir når dere flytter inn.

    SvarSlett
  3. For et lekkert hus!!!! Den trappe hallen er jo bare til å drømme om, heldig er du også med den flotte kakkelovnen og sjarmerende uteplass! Jeg vil gjerne følge med videre.

    SvarSlett
  4. OMG for et fantastisk hus!!
    Du kommer sikkert til å elske det!
    Blir gøy å se videre!

    SvarSlett
  5. Kjempe fint hus, og gratulerer så mye!! Du har en spennende tid forann deg:) Klem Vilde

    SvarSlett
  6. Hei, kjekt å hilse på deg på bloggtreff i dag:),
    spennende med nytt hus.
    Ha en fin kveld

    Hilde

    SvarSlett
  7. Hvor stort er kubildet, og hva skal du ha for det?

    SvarSlett
  8. Åh, ROOOSA hus! Så digg! :) Kjempefint, gratulerer så mye :)
    Klem fra Monica

    SvarSlett
  9. nam!
    digger huset;)
    skjønner at det blir en liten stil-omstilling :P
    klem m

    SvarSlett
  10. Hus med sjel:)) Fint å kombinerer moderne klassikere med denne særegenheten.

    SvarSlett
  11. Gratulerer så mye med nytt hus! Skjønner at dette blir litt av et stilskifte, men dette kan jo bli kjempestilig. Ingenting er som å mikse forskjellige stilarter. Da blir det bare en ekstra spiss og personlighet på det hele! Blir spennende å følge med videre.
    Trives dere ikke der dere er nå? alltid lurt litt på hvordan det er å bu der på haugen :)

    SvarSlett
  12. Gratulerer!!!
    Spennende prosjekt! Håper du oppdaterer :)

    SvarSlett
  13. Gratulerer!
    Wow, så vakkert det var! Et hus med sjel! Måtte kjøre forbi og se på huset på vei hjem fra Benk i dag. Kjekt å se deg igjen :)
    Klem Tonje

    SvarSlett
  14. JA?? Hvor mye for ku bildet? Kjempe stili!! :D La meg til her hos deg eg! Blir spennande å følge deg:)

    SvarSlett
  15. Gratulerer med huskjøp!
    Jeg har vært inne og sett på det huset flere ganger, var så lekkert! Blir spennende å se hva dere gjør med det. Kan virkelig bli stilig med en ren og "enkel" stil som kontrast :)
    Ha en fin dag!
    Hilsen NinaB.

    SvarSlett
  16. Hei igjen
    Du er sikkert veldig travel om dagen, ser jeg for meg. Gleder meg til å høre mer om dette nydelige huset med den flotte hagen :) Er bare innom igjen for å fortelle deg at jeg har gitt deg en award :)
    Klem Tonje

    SvarSlett
  17. Næmmen! Det er det søteste huset jeg har sett i år! Så utrolig nydelig :)

    SvarSlett
  18. Hæ? Flytte nå? Fra det fine nye huset??? Skjønner ingenting jeg... Selv om det nye huset var lekkert... :-)

    SvarSlett
  19. Kjempeflott, tipper du er spent.)

    SvarSlett
  20. Har du solgt kubilde?
    Svein

    SvarSlett
  21. Hej!

    Fick tips från en söt norska att det finns TVÅ bloggar som heter Villa Dilla.

    Och att blogspot förmodligen spårat fel adress.
    Bloggen med förfalskaren heter tydligen www.villadilla.blogg.no och den har precis stängts ner!

    Jag ber om ursäkt av hela mitt hjärta och ber om ursäkt för blogspots misstag.

    Du får mer än gärna ta bort mitt tidigare inlägg. Men hoppas du förstår hur arg jag är, den här tjejen har alltså snott min identitet och bloggar som om det är hennes eget hur, men MINA bilder.

    MVH Mia

    SvarSlett
  22. alltid gøy med nytt prosjekt. Lykke til med ny bolig og flytting!

    SvarSlett
  23. snakk om hus med personlighet og stil. dette må da være et spennende prosjekt - både det å skifte bosted og ikke minst, gjøre dette om til deres personlige hjem! :) (hvor er fødebyen, by the way??) :)

    håper dere har det bra
    gi et livstegn! :)

    helgahilsen fra
    Åpent hus

    SvarSlett
  24. For et flott hus!!! :)
    Det blir kjekt å se hvordan dere får det til!

    SvarSlett