tirsdag 10. mai 2011

Frogner leilighet..mer inspirasjon














Jeg har ikke så mye tid til å tenke på hus om dagen, men nå hadde jeg fem min :) Kun 1 mnd til vi flytter inn, men to eksamener skal bestås før den tid. Leter etter inspirasjon og selv om min stil alltid har vært veldig skandinavisk, så ser jeg nå at jeg må blande det med det litt herskapelige. Blir en spennende miks og jeg håper jeg skal få det til på en bra måte.. Jeg har alltid trodd at magasinet "Vakre hjem" var veldig shabby chic, nå har jeg funnet mye fint der. Et blad jeg aldri før hadde sett i, ikke så shabby som jeg forestillte meg. Er det noen som har noen eldre utgaver de vil kvitte seg med er det bare å gi lyd :)






Håper alle har det bra og nyter våren. Jeg gleder meg til sommer!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar