søndag 29. november 2009

Oslo tur i helgen



Jeg har nettopp kommet hjem fra Oslo, hvor jeg har besøkt familie og venner. Fikk to hele dager til å kikke i butikker og kjenne på den snikende julefølelsen... Illums bolighus måtte besøkes først, der kom jeg fra med to Kay Bojesen apekatter... og lyslykter fra Normann Copenhagen, kunne selvfølgelig kjøpt mye mer, men måtte begynne litt rolig.. Vi er i en flytteprosess, vil prøve å holde igjen litt til vi er godt inne i det nye huset noe som forhåpentligvis blir i mars.
Etterpå gikk jeg innom kjøkkenbutikken Rafens- der kuppet jeg to ildfaste former fra Le Creuset med kremfarge. Var pakketilbud på disse i helgen.
Den nye Hay butikken i Hegdehaugsveien var neste stopp! Der var det MYE fint på liten plass!!!! Elsker filt putene som jeg har blogget om før. Men denne gangen endte jeg opp med seks dekkebrikker i ullfilt i en varm grå/brun farge, en japansk dukke, og et nøkkelknippe.
Ellers var jeg innom den nye Sprell butikken i Bogstadveien. Den var superfin og stor, mye fint til de små der... handlet litt til julekalenderen.

1 kommentar: