fredag 30. juli 2010

Bare "barnemat",som mor og liker...





IKEAs nye "DUKTIG" produkter består av flere forskjellige sett med mat som kaker og is, grønnsaker, frukt og brødmat. De er laget i tøy og har noen små praktiske borrelåser som gjør at en kan kombinere forskjellige "matvarer". Jeg er imponert over detaljene på denne lekematen. Jeg har sett det meste av denne typen produkter (plast, tre o.l) dette er min klare favoritt, guttene mine på 2 1/2 og 4 år elsker det!
Så nå tror jeg faktisk jeg skal lage en skikkelig kjøkkenkrok til guttene med hyller og oppbevaring, er sikker på at dette vil være populært en god stund fremover!
Produktene er å finne på IKEAs barneavdeling og koster kr 69,- pr sett.


1 kommentar:

  1. De er kjempe fine! De burde vært i hvert eneste barnerom ;) Jeg har også vært å kjøpt de...De må jo være et barn jeg kan glede med disse!

    SvarSlett