tirsdag 7. september 2010

Baderom...noe for enhver smak..

Har snakket med flere i det siste som tenker å pusse opp badet sitt i nærmeste fremtid, av den grunn ville jeg finne litt inspirasjon til rommet som er det første og siste man bruker, hver dag...
Begynner med litt fra mitt eget... de nedenfor kan jeg jo drømme om, alle sammen... Syns det er så inspirerende at noen klarer å ta med seg stue følelsen inn på badet..











Dette er min favoritt! For en fantastisk betongvask!



Er ikke så verst denne heller da...













4 kommentarer:

  1. Så fint bad dere har! Og mange andre flotte bad å se på! Badet er viktig i et hus synes jeg. Er så nedtur om en skal kjøpe hus og går på visninger der de har renovert badet for et par år siden, men med de mest forderdelige flisene...Heldigvis slipper vi det problemet! :)

    SvarSlett
  2. Veldig fint det badet med betongvasken ja :)
    I like!

    SvarSlett
  3. Veldig mange fine bad her!
    Tror jeg likte det med betongvasken best. Eller det med trappetrinn opp til badekaret.
    Flott inspirsjon
    Tonje

    SvarSlett
  4. hei villadilla! :)
    kjekt å ta en tur innom deg. ei stund siden sist.
    scrolla langt tilbake, og oppdaga at stua di har gått meg hus forbi. så fint!
    kan jeg få bruke bildet i et samleinnlegg om ei stund?
    og hvor er sofaen fra? nydelig!
    hvordan går det forresten - har du begynt i ny jobb? spennende!

    SvarSlett