onsdag 18. mai 2011

Potensielle fliser til gang/kjøkken og bad...








Jeg bare elsker disse marokkanske flisene... Hvilken er din favoritt? De tre øverste er alternativer til hallen/WC, mens de med litt mer farger kanskje er aktuelle på badet..?




Nå er det kun 2-3 uker til innflyttning og jeg gleder meg veldig!

Mye å pakke ned og ordne, i det nye huset skal vi ta ting litt etter litt. Huset er i tekninske topp stand, så det er bare litt overflater vi må fikse på for at det skal bli "vårt eget".

9 kommentarer:

  1. Så flotte fliser! Noe sånt hara jeg lett etter til vår gang også. Må inn å se litt mer på de.

    SvarSlett
  2. Kjære vene, FOR noen fliser!! Vanvittig vakre! Jeg falt totalt jeg!! Klarte ikke å velge mellom de øverste, men jeg hadde valgt den nederste til badet. Litt mildere og ikke fullt så mye kontraster som den nest nederste...flotte var de begge altså :)

    Lykke til med valget og flytting! :)

    SvarSlett
  3. Kanonfine fliser:), likte best de siste jeg:)

    Klem Hilde

    SvarSlett
  4. Ja, ja, ja til den første!!! :)

    SvarSlett
  5. liker de ! og vurderte selv sånne varianter.. mannen i huset va veldig skeptisk så det ble ganske ordinære og tidløse fliser...

    SvarSlett
  6. Jeg drømmer om de øverste til badegulvet vårt. Hadde jeg bare hatt en handyman.....
    Lykke til med innflytting :)

    SvarSlett
  7. Fy søren!
    Liker alle!
    Men kanskje nr 2 ekstra.
    Spørs jo på rommet og hva du skal ha der, fargen på møblene mm.
    Så gøy, gleder meg til å se huset!
    klem manu

    SvarSlett
  8. hei du
    hvordan går det med husplanene?
    beste hilsner fra
    Åpent hus

    SvarSlett