lørdag 15. januar 2011

Vinterlunsj...




Godt nytt år alle sammen! Første innleggt mitt i 2011 :) Her går dagene ifra meg, men jeg skal prøve å oppdatere så ofte jeg kan uten at det går utover viktigere ting! Jeg er nemlig blitt 50% student, ved siden av 100% jobb. I tillegg har jeg jo hus, mann og to barn! Allikevel syns jeg bloggingen gir meg såpass mye at jeg velger å fortsette...
Her er det bilder fra lunsjbordet jeg dekket her om dagen, syns det er kjempekjekt å lage til ved sånne anledninger. Bruker dymo til å "navnelapper".
Driver og fikser litt i loftstuen, så neste innlegg handler nok om den...
Ha det fint så lenge....



11 kommentarer:

  1. Så fint det var :) Stilig å legge bestikket den veien! Skal si du har mye å henge fingrene i om dagen, lykke til med alt..

    Ha en super lördag,
    hilsen Kristin

    SvarSlett
  2. Så kjekt å se deg tilbake :)
    Jeg la meg til som følger da jeg fikk egen blogg.
    Håper det blir et innlegg fra deg i ny og ne, for liker bloggen din :)
    Fint bord du hadde ordnet til.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. Knallkoselig!
    Forstår godt at hverdagen er travel med studier, jobb og barn. Jeg studerte 50 prosent ved siden av jobb et år, og syntes det var gøy, men supertravelt; og da hadde jeg ikke barn i tillegg.
    Ønsker deg en fin lørdagskveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Hei!
    Å det var kjempestilig lunsjbord!
    Må få meg dymo skjønner jeg:P
    Kjekt å se innlegg her igjen!
    Klem m
    PS Lykke til med skole, jeg er også der i år, kom gjerne på besøk snart! klem

    SvarSlett
  5. Så fint dekket bord. HErlig med dymo på glasene. Og stolene står øverst på min ønskeliste.... :)

    SvarSlett
  6. så lekkert!dette likte jeg supergodt!

    SvarSlett
  7. Jeg elsket glassene! Hvor har du funnet dem? Velkommen tilbake forresten! ;-)

    SvarSlett
  8. Fint bord og saker og ting og bilde

    SvarSlett
  9. Flott dekorert:) er bordet ditt opprinnelig et oljet eikebord som er pusset ned? har du evt satt det inn med noe?:) hilsen Lise

    SvarSlett
  10. Takk for alle kommentarer!!!

    Bordet er opprinnelig et heltre eikebord ja, som er pusset og beiset.

    Glassene er fra IKEAs julesortiment.

    Ha en fin kveld alle!

    SvarSlett