lørdag 13. mars 2010

Solskinn inne, solskinn ute, solskinn i bloggeverden!!!

Idag har vel solen tittet frem noen ganger her på jæren, vi håper å få flyttet inn i løpet av to uker, har hentet utelamper på posten idag, våren er her og alt ordner seg! For en super følelse, i tillegg har jeg nå fått min første award!

Siddismamma på www.siddisliv.blogspot.com har gitt meg denne awarden, tusen takk! Var virkelig en positiv overraskelse!The sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivety and creativity inspire other in the blogworld.

The rules for accepting the award are:
1. Put the logo on your blog or within your post,
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they recieved this award by commenting their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you recieved this award.

Jeg velger å gi denne videre til følgende blogger som inspirerer meg:

Ha en flott kveld alle!

4 kommentarer:

  1. Tusen takk!!:)Ønsker deg og dine en god kveld:)Takk også for hyggelig hilsen inne hos meg..Kan tenke meg dere ser fram til å flytte inn.Blir spennende å se:)

    SvarSlett
  2. Hei!

    Tusen takk for særdeles hyggelig hilsen inne hos meg! Ble glad langt inni hjertet!:))
    Og takk så mye for award! Slikt er alltid hyggelig!:)
    Så flott at dere snart får flytte inn! Det er en god følelse! Og de må jo være perfekt å flytte inn nå på våren! Lett å komme i kontakt med naboer og lange, lyse kvelder til å komme i orden på!
    Vi gleder oss til å ta fatt på uteområdet når bare snøen forsvinner. Er mye som skal gjøres, så vi får vel bare ta litt og litt! Det viktigste er å få plen som storebror kan springe på! Og en sandkasse og et lekestativ!:)

    Håper du har ei fin helg!
    Klem!

    SvarSlett
  3. Takk for fin kommentar hos meg og takk for award! Det varmer en nybegynnerbloggers hjerte! Det nærmer seg nå med innflytting ja. Så spennende. Det er så fantastisk kjekt, rart og merkelig første natta i nytt hus. Husker jeg lå på soverommet å så rett ut vinduet, opp på stjernehimmelen og tregreinene som svaiet vagt i vinden. Det var en spesiell følelse. Har aldri hatt den utsikten fra senga før. Nå er treet sagd ned og persienner opp, men men! Du kan glede deg, det tipper jeg du gjør også. Kan også være litt frustrerende ettersom ting tar tid. Vi har det enda nakent på veggene og vi har bodd her i 1,5 år nå... Men Mest av alt så er det bare deilig. Fra en leilighet på 65 kvm til et hus på 250 kvm er det litt forskjell selv om kjelleren er uinnredet.

    Masse lykke til med siste innspurt!
    God helg til deg og dine!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for award og hyggelig kommentar hos meg.
    Ha en flott uke!

    SvarSlett